Vivim en un món totalment connectat. L’educació també forma part d’aquesta xarxa i disposa d’una gran quantitat d’eines per ensenyar, però aquestes per ser útils també han de servir per aprendre. Hem de tenir present que l’aprenentatge és cocreatiu i complex.
Hi ha una gran diversitat de xarxes socials que permeten enriquir els nostres sabers, però a vegades aquestes també creen adicció. Cal tenir control sobre aquestes pàgines, saber-les usar correctament i no fer un ús excessiu. Tal com el cas del Twitter o del Facebook, aquestes ens permet estar al dia de les noticies més actuals tant d’amics com del que passa a la resta del món, però no hem d’oblidar que tot i que aquestes app’s fan un recull sobre el que succeeix al món, hem de mirar al nostre voltant, no a traves d’una pantalla. És interessant per informar-nos, però sense sobrepassar-nos.
Per reflexionar sobre aquest últim paràgraf, seguidament hi ha un enllaç d’una cançó del cantant francès Stromae que fa una crítica a l'amor sobreexposat a les xarxes. Però aques es pot extrapolar al que s'ha estat parlant anteriorment, cal establir un control adequat de l'ús de les xarxes, i el que és més important: ensenyar a fer-ne ús.
Per reflexionar sobre aquest últim paràgraf, seguidament hi ha un enllaç d’una cançó del cantant francès Stromae que fa una crítica a l'amor sobreexposat a les xarxes. Però aques es pot extrapolar al que s'ha estat parlant anteriorment, cal establir un control adequat de l'ús de les xarxes, i el que és més important: ensenyar a fer-ne ús.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada